State: Florida Product: Waste Pro Usa Residential Waste Collection Clear all filters (0 of 72 reviews match)
filters
State:
City:
Show
Product:
Show

Waste Pro Usa - No pick up after holidays:{

no pick up after holidays even if it is stated that trash will be picked up day after the holiday if holiday is on pick up day :( so 2 weeks after christmas and new years holidays with only 1 pick up in a week even if payin g for 2 times a week.... and trash is always overfilled on holidays like christmas and new year. such a poor service. called their office to ask if they pick up today after the holiday they said NO next pick up day at the end of the week . WASTE PRO is horrible.
1.0
Details
Customer service
Product or Service Quality
Product
Waste Pro Usa Residential Waste Collection
#1438945
Show

Waste Pro Usa - Broken can

Garbage man squashes my can about everyone he picks it up. Today he split it and a big hole is in it. Please replace soon.
4.1
Details
Additional Fees
Customer service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Value for money
Product
Waste Pro Usa Residential Waste Collection
#1399494
I called them 2-3 times but to no avail. Parking in residential areas for lunch and sometimes working on truck leaving more oil stains in front of houses.
Read more
WP2001
WP2001
Waste Pro Usa Verified Representative

We sincerely apologize for the issues you are having. Please know this is not the true Waste Pro way, and we are more than happy to help. If you send your service address and ...

1.0
Product
Waste Pro Usa Residential Waste Collection
#1344331
This has to be one of the worst companies with upper management has they have no control over their employees that collect garbage twice a week. What a reflection upon upper management when employees at the lower level continuously miss pick ups almost every other...
Read more
1.0
Product
Waste Pro Usa Residential Waste Collection
#1344104
I have been using them for 4 years and never had a problem until recently. I have pickup twice a week, but tend to only put out 1 big garbage can a week. However, when my oak trees decide to dump leaves, I have a lot of debris every pickup for a month or so. Combined...
Read more
2.1
Product
Waste Pro Usa Residential Waste Collection
#1232371
We have demolished a shed in the back yard.Rules were recently changed so that we do not have to call in for a lager pick up. They refused because it wasn’t tied. Nothing in the notice says it needs to be tied. It’s all scrap wood.Called to aso/complain and the lady...
Read more
WP2001
WP2001
Waste Pro Usa Verified Representative

Hello, We have received your comments concerning bulk collection and would like to assist you. Due to the type of equipment used to collect this type of material, loose items...

1.0
Product
Waste Pro Usa Residential Waste Collection
#1179314
Waste Pro each quarter has invoices dated on the 20th of the month before the new quarter for pick-up service begins, though residential customers don't receive the invoices for another 3 weeks which puts in around the 12 or 13 of the month the new quarter begins. On...
Read more
WP2001
WP2001
Waste Pro Usa Verified Representative

Hello,We have received your comments regarding invoicing and we would like to assist you with this. Please email your service address and phone number to customerservice@wast...

1.0
Midway, Florida
Product
Waste Pro Usa Residential Waste Collection
I didn't like
  • Invoices not sent on time
  • When yard debris in yard trash bags are thrown back in yard
  • Drivers roll the trucks so cans fall lids open even in the rain
#1176285
For the past 3 weeks Waste Pro has not picked up my trash, even though I've called in twice every week about my trash being picked.Each time I call, after being placed on hold, I am promised a supervisor is going to monitor the pick-up of my trash. LOL. I place my...
Read more
WP2001
WP2001
Waste Pro Usa Verified Representative

Hello,we have received your comments and are sorry to hear about the service issues you are experiencing. We would like to assist you, but will need your service address to d...

2.3
Product
Waste Pro Usa Residential Waste Collection
I didn't like
  • Missed pickups
  • Service not being performed as contracted
#1112988
Show

Waste Pro Usa - Large hole in dumpster

Complained many times to replace or fix hole in dumpster. Animals get in and spread trash everywhere. The answer from Fanning Spring waste pro is there are no boxes to replace or fix the one I have. Very quick to take $100.00 every month. I want another box!!!
1.1
Details
Additional Fees
Customer service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Value for money
Fanning Springs, Florida
Product
Waste Pro Usa Residential Waste Collection
#1110027
Missed pickups, no returned calls or emails, poor attitude and service from the workers on the trucks.I could go on and on but why? I see the owner responds occasionally to the feedback but primarily to only the good feedback. Today the worker on the truck laughed in...
Read more
WP2001
WP2001
Waste Pro Usa Verified Representative

Hello, We have received your comments regarding collection in Clearwater and we would like to assist you. Please email your service address to customerservice@wasteprousa.com....

2.0
Product
Waste Pro Usa Residential Waste Collection
I didn't like
  • Missed pick ups
#1104017